Bijuterii confectionate manual ( hand made)

Bijuterii hand made


bratara cupru

colier margelute de nisip si agate colorate

colier du agate albastre

bratara impletitaIn sfarsit a venit vremea sa ma apuc sa fac ceea ce imi place. Asa ca am cumparat cele de trebuinta, am deschis robinetul inspiratiei si am inceput sa creez, pentru inceput, firave bijuterii, colorate si vesele.
Sper din toata inima sa va placa si sa va trezeasca dorinta de a purta ,macar o pereche dintre cerceii sau colierele confectionate de mine, cu mare drag si pasiune.
Daca v-am convins ma puteti contacta aici, printr-un comentariu lasat la aceasta postare.
iunie2014 007

20140703_113557

CERCEI 002

CERCEI 003

CERCEI 004

CERCEI 005

Fotografie0516

iunie2014 002

iunie2014 005

colier lucrat de mana
colier lucrat de mana

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.