Fara….. „copy paste”


Ma tot uit la pagina goala si ma gandesc ca poate ar mai trebui sa scriu ceva pe aici. Nu am nici o idee, de fapt in timp mi-am dat seama ca aproape tot ce era de scris s-a scris. Am observat navigand in fiecare zi pe net, ca majoritatea blogurilor reiau aceleasi articole, iar si iar la nesfarsit. Asa ca m-am gandit ca nu mai are nici un rost sa mai incarc si eu cine stie ce server cu o alta copie a unui alt articol.
Oamenii s-u saturat de sfaturi, si-au dat seama ca pot gandi si singuri, ca isi pot trai viata invatand din propria lor experienta si nu din cele auzite de la altii.
Asa ca eu zic sa ne traim propria viata asa cum credem noi de cuviinta si sa ii lasam si pe ceilalti sa isi traiasca propria lor viata asa cum cred ei ca este bine.

Lasă un răspuns

