iubirea

Zero limite -fragment –


Mie una mi se pare foarte interesanta si adevarata aceasta metoda de purificare ,drept pentru care am pus-o in aplicare de cateva saptamani .Nu prea sunt eu asa de consecventa ca de ,sunt rac 🙂 ,dar chiar si asa tot se vad rezultatele .Parca este mai liniste in jurul meu ,mai bine si fizic si psihic .Este o schimbare care se simte .
Fragment din cartea „Zero Limite” Joe Vitale
La sfirsitul anului 2006, cand ma aflam in Varsovia, Polonia, m-am decis sa ii fac cunoscut publicului meu ideea de
zero limite si de stare zero. Timp de doua zile am vorbit despre marketingul hipnotic si despre cartea mea Factorul de atractie. Oamenii au fost destul de deschisi, iubitori si dispusi sa invete. Asa ca le-am spus ceea ce am impartasit si cu dumneavoastra aici ca fiecare este responsabil pentru viata sa si ca modul de a vindeca totul consta in exprimarea unui simplu,,te iubesc”. Desi a fost nevoie de un translator, publicul parea sa soarba fiecare cuvant. Dar cineva mi-a pus o intrebare interesanta:
– Aici, in Polonia, oamenii isi petrec toata ziua rugandu- se lui Dumnezeu si mergand la biserica, dar exista
razboaie, orasele noastre au fost bombardate de Hitler, am trait intr-un regim de teroare si in suferinta de ani de zile. De ce nu au functionat aceste rugaciuni, ce este diferit in cazul rugiciunii havaiene?
M-am gandit citeva secunde pentru a da un raspuns corect, dorindu-mi ca dr. Hew Len si fie acolo. in clipa urmatoare
am spus:
– Oamenii nu primesc atat ceea ce spun ca si-ar dori, cit ceea ce simt ca si-ar dori. Cei mai multi dintre cei ce se
roaga nu cred ca vor fi auziti sau ajutati. Multi se roaga intr- o stare de disperare, ceea ce inseamna ca vor atrage si mai multi disperare.
Cel ce ma intrebase parea ca a inleles raspunsul. Dar cand m-am intors in Statele Unite, i-am scris dr. Hew Len
si l-am intrebat ce ar fi spus el in locul meu. Mi-a dat raspunsul prin urmatorul e-mail:
Ao Akua,
i1i multumesc pentru oportunitatea de a purifica acel aspect din interiorul meu care ma face sa primesc aceasta intrebare. O americanca a participat la seminarul organizat in Spania, in Valencia, acum doi ani si m-a intrebat intr-o pauza: ,,Nepotul meu era bolnav de cancer, m-am rugat pentru el cerand sa nu moara, dar a murit oricum. Cum se poate una ca asta?”
,,Nu te-ai rugat pentru cine trebuia”, i-am spus eu. „Mai Bine te-ai fi rugat pentru tine, cerdndu-ti iertare pentru acel aspect din interiorul tau care se manifesta ca boala in trupul nepotului tau.” Oamenii nu se vad drept sursa a experientelor pe care le traiesc. Rareori rugaciunile se fac pentru ceea ce se intampla in
interiorul celui ce se roaga.
Pacea eului,
lhaleakala
Mi-a placut la nebunie acest raspuns sincer. Iar si iar, punctul central este ca nu exista nimic in exteriorul nostru. Majoritatea oamenilor, cand se roaga, se poarta de parca ei nu ar avea nicio putere si nici o responsabilitate. ,,Rugiciunea” pe care trebuie si o faceti consta in a cere iertare pentru ceea ce se petrece in interiorul dumneavoastra si determina imprejurari exterioare negative. Apoi trebuie sa aveti incredere in Divinitate ca va va vindeca. Cand dumneavoastra va veti vindeca, si cei din jur se vor vindeca. Totul, fara exceptii, se petrece in interiorul dumneavoastra. Larry Dossey spunea bine in cartea sa Healing Words (Cuvintele care ne vindeca):,,Trebuie si stim ca aceasta rugaciune, cu functia sa de punte spre Absolut, nu are nici o
marja de eroare. Functioneaza 100o/o tot timpul – cu conditia sa nu uitam sa o spunem.”

„Te iubesc
Multumesc
Imi pare rau
Te rog sa ma ierti ”
Purificati,Purificati,Purificati

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.