Sinaia- Cota 1400


Salutare dragilor!
Nu stiu daca in vara asta ati ales marea sau muntele. Eu le-am ales pe amandoua, cu peisajul de la mare eram in familiarizata din anii trecuti. Totusi din an in an se vede cate o mica diferenta in bine, spun eu, cel putin in Costinesti. Muntele insa mi-a lasat un gust foarte amar. Dupa peripetia cu drumul la Pestera, am hotarat sa mergem in Sinaia si sa urcam pe munte cu telefericul.
Fotografie2289

Fotografie2290

Fotografie2291

Fotografie2293

Fotografie2294
Minunate peisaje se deschideau in fata ochilor. Totul era verde, plin de viata, oamenii erau veseli si prietenosi. Ne-am oprit la cota 1400. Nu va imaginati ce senzatie am avut cand am pus piciorul pe munte! Nici la noi la balastiera nu era asa de dezolant peisajul. Un noroi pana la gat, basculante, buldozere si mult zgomot. O carciuma vai de mama ei, isi astepta clientii. Nu ne-am putut apropia de ea din cauza mizeriei, dar si a preturilor. Un cuplu strain ne intreba daca stim un local cu o cafea buna, le-am raspuns politicos ca nu, parca m-am simtit eu vinovata de tot peisajul acela dezolant pe care l-au gasit acolo.
Fotografie2310

Fotografie2298

Fotografie2299

Fotografie2300

Fotografie2301

Fotografie2302

Fotografie2304

Fotografie2308

Dupa nici o jumatate de ora am hotarat sa coboram in Sinaia. Nu mai vazusem orasul de mai bine de 5 ani. Totul era vesel si colorat. Peste tot erau flori, pe jos era foarte curat, banci puse pe trotuar. Mi-a placut la nebunie cum arata orasul. Nu mai zic de parcul care era foarte frumos amenajat.
Fotografie2347

Fotografie2349

Fotografie2351

Fotografie2342

Fotografie2344

Fotografie2345
Va recomand sa vizitati Sinaia, dar sa nu urcati la cota 1400 ca sa nu va stricati concediul.

Lasă un răspuns

