Bucegi- Pestera Ialomicioarei


Am plecat la munte incantati de ceea ce vom vedea. Abia asteptam sa cuprind cu bratele BABELE. Insa nu intotdeauna planul de acasa se potriveste cu cel de pe teren. Vremea s-a stricat si am fost nevoiti sa renuntam la Babute. Ne-am hotarat sa mergem spre pestera Ialomicioara, dar si aici alt hop: drumul asfaltat de la cota 1000 era inchis pentru reparatii si am fost nevoiti sa mergem pe drumul forestier de la Glod. Drumul asta trebuie numit „drumul groazei”. Plin de gropi si de noroi, nesemnalizat, parca eram intr-un film de prost gustce nu se mai termina. De fapt ce ma mai mir, chiar uitasem ca suntem in judetul Dambovita, unde toate drumurile sunt un dezastru si arata ca dupa bombardament. Dupa vreo 2 ore de orbecaiala, am ajuns in drumul asfaltat de la Zanoaga.
Fotografie2131

Fotografie2137

Fotografie2123

De aici drumul s-a asezat lin in fata noastra si ne-a condus prietenos pana la Pestera Ialomicioara. Frumusetea acestor locuri m-a facut sa uit de uratenia fragmentului de drum. Noroc ca la intoarcere, muncitorii deblocase cealalta varianta asfaltata.
Fotografie2243

Fotografie2242

Fotografie2245

Fotografie2205

Fotografie2218

Fotografie2220

Fotografie2234

Bineinteles ca fotografiile nu redau nici macar 2% din frumusetea aceasta subterana, mai ales ca le-am facut cu un telefon mobil depasit de tehnologia actuala🙂

Lasă un răspuns

