Ma inscriu la concurs!


Buna dimineata!

E vineri, e luna Martie si totusi …ninge. Tocmai din aceasta cauza m-am hotarat sa mai schimb cate ceva in rutina zilnica. Si cum totul curge in Univers exact asa cum este mai bine pentru mine, la usa mailu-lui a batut un mesaj. O invitatie la un concurs de ” blogarit”🙂 :SPRING SUPERBLOG 2015. Nu sunt eu as in ale blogului, dar l-am luat ca pe o provocare si ca pe o iesire ” fortata „, din hibernarea intelectuala in care eram in ultima perioada. Mi-am inmuiat varful degetelor in pudra de talc (ca sa nu alunece pe tastatura) si am deschis usita ruginita a inspiratiei. Acum se cheama ca sunt pregatita pentru competitia blogarilor, SPRING SUPERBLOG 2015. Sa nu mai pierdem timpul, sa bata tobele, sa ne apucan de scris si sa ne citim cu  bine!

Lasă un răspuns

