ALTARUL INIMII – Ioana Staneasa- rugaciune


Va redau mai jos o rugaciune care pe mine m-a fermecat de la prima propozitie. Sper sa aiba acelasi efect si asupra voastra. O puteti descarca dand clik pe link-ul de mai jos.
Fiti binecuvantati!

ALTARUL INIMII – Ioana Staneasa

Poarta Inimii mele o deschid Doamne și te chem pe Tine, IISUSE HRISTOASE, FIUL lui DUMNEZEU.

În altarul inimii mele, îți aduc spre închinare și dăruire toate ale mele, prin IUBIREA și GRAȚIA TA Prefă-le așa cum Tu Însuți Știi în CER Nou și PAMÂNT Nou.

Doamne , Tu în altarul Inimii mele Ai Pecetluit CHIPUL Tau Cel DUMNEZEIESC. Ridică Doamne vălurile uitării și reamintește-mi că “eu sunt o mlădiță vie a TRUPULUI lui HRISTOS, întru Pacea și Bucuria Luminatei ÎNVIERI “

Te primesc , cu profundă smerenie pe Tine, IISUSE HRISTOASE, FIUL lui DUMNEZEU, în altarul inimii mele, care acum este Locașul Tău. Risipește Doamne cenușa patimilor și CHIPUL Tău lucător într-un mine să fie .

VIAȚA și CONȘTIINȚA VIEȚII , sălășluiesc în mine și fiecare filă din CARTEA VIEȚII iți multumesc că ai Rescris-o aici și acum și BUCURIA VIEȚII în mine o Clădești.

Iți multumesc Doamne că M-ai Dezlegat pe mine și neamul meu până în punctul zero al creației de toată lucrarea potrivnicului și Cred Doamne că POMUL VIEȚII a înviat , a prins rădăcini în Inima mea și roditor este . Neamurilor toate ridicati-vă si Slavă lui DUMNEZEU să aducem. Statornicește-ne Doamne pe CALEA ADEVĂRULUI, a PĂCII și a VIEȚII VEȘNICE.

Calauzește-mi Doamne fiecare Gest, Cuvânt, Gând, Intenție, Imginație , Visare astfel incat totul să fie o oglindire a IUBIRII Tale . “Tu ești ICOANA IUBIRII Dumnezeiesti, Arată-mi acest CHIP de Icoana”
Îți mulțumesc, cu nemărginită dragoste și recunoștință că ochii inimii mele i-ai deschis să pot privi TOTUL prin ICOANA veșnică a IUBIRII !

Templul și Altarul Tău sunt Doamne, unde LUCRARE cea de TAINĂ TU o Desăvârșești .
“Doamne, Doamne, Caută din cer şi Vezi şi Cercetează via aceasta, pe care a Zidit-o Dreapta Ta, şi o Desăvârşeşte pe ea!
SĂMÂNȚA cea NOUĂ a rodit în Inima mea și UN CER ÎNTRUPAT sunt Doamne, întru “ SLAVA TATĂLUI CERESC, IUBIREA FIULUI DUMNEZEIESC , ODIHNA PREASFÂNTULUI DUH și BUCURIA PREACURATEI MAICI “.

Fie mie Doamne după VOIA și CUVÂNTUL Tău . Așa să fie de Acum și până în veci vecilor . Amin

ALTARUL INIMII

Lasă un răspuns

