Avantajul taranului !


E seara si e ora cinei . Imi bag nasul prin frigider si infasc o bucata de branza facuta de soacra mea, din laptele vacutii noastre, Mita. Ii trimit un gand de multumire pentru branzica cea buna. Iau o bucatica de paine, din painea coapta in cuptor mai de dimineata si plec spre gradina . Acolo ma asteapta salata verde, ceapa si frumosul meu spanac, prospete si crude . Au frunzele ude, tocmai ce a dat un strop de ploaie. Sunt perfecte, exact asa cum trebuie sa fie, le multumesc si lor pentru ca ma hranesc. Musc cu placere si mare pofta din frunzele crude, iar papilele gustative sunt incantate de aroma lor. Cina mea este perfecta- pentru mine spun asta- ecologica si hranitoare-.Nici ca termin de infulecat hrana vie si dintr-un colt al gradinii imi fac cu ochiul niste capsunici, rosii si neastamparate. Ma gandesc putin daca dl Mecinicopschi aproba aceasta asociere, apoi alung acest gand si ma indrept catre capsunici . Nu va mai povestesc ce gust au, ca oricum nu va puteti da seama-aviz celor care manaca de la turci, egipteni si mai stiu eu ce natii – pentru ca arata frumos (legumele si fructele, adica ) despre ele vorbeam, nu turcii si egiptenii.
Si uite asa am avut parte de o cina pe cinste.
Multumesc Tata pentru toate darurile minunate din gradina mea !
salata
spanac
ceapa
vacuta

2 gânduri despre „Avantajul taranului !

Lasă un răspuns

