[sethr] interventia Divina


” …intr-o seara, dupa o zi grea la munca in care am vazut multe nedreptati intre oameni, multa rautate si egoism, odata ajuns acasa, inainte de culcare am strigat la Dumnezeu si l-am intrebat:
– Doamne cum poti sa permiti toate nedreptatile astea, de ce nu faci nimic sa le repari macar in parte, sa aduci pacea si binele intre noi?
In timpul noptii, am auzit o voce puternica care m-a intrebat:
– Ai intrebat de ce nu fac nimic sa repar macar in parte rautatile si nedreptatea, de ce nu intervin pentru bunul mers al lucrurilor…
Dar eu am facut ceva ; Te-am facut pe tine ! Acum e randul tau sa intervii in numele meu …”

Lasă un răspuns

