Alungarea durerilor de zona zoster


Chiar acum ,in vara asta am capatat o zona zoster foarte urata ,pe abdomen si pe spate .Durerile erau din ce in ce mai mari ,iar bubele foarte urate .Mi s-a dat unguent cu aciclovir cu care sa le ung si apoi la 2 saptamani si pastile cu aciclovir .Noroc ca Domnul a zis ca am suferit destul si mi-a scos in cale un Om deosebit . El m-a sfatuit sa fac bai calde cu coada soricelului si frunze de nuc .Aceste bai mi-au anulat durerile de parca nici nu au fost !
Cum am procedat : am pus vreo 25 de frunze de nuc crude (merge si uscate) in 5 litri apa rece .Le-am lasat circa 4 ore apoi le-am pus la fiert si am adaugat o mana buna de coada soricelului .Le-am lasat sa fiarba 20 de minute . Dupa ce s-a mai racit le-am turnat in cada si am pus apa atat cat sa acopere zona zoster . Durerile au disparut instant !
Concomitent am baut dimineata suc de morcov,mere,sfecla rosie ,varza si telina . Mesele au fost usoare, mai mult legume fierte ,peste si pui . Asa am scapat in circa 2 saptamani de boala asta urata si dureroasa .
Sanatate multa !

Lasă un răspuns

