Vis spiritual


Atunci cand sufletul este impacat cu sinele ,iar eu ca persoana imi gasesc linistea ,atunci apar si visele spirituale.Asa le numesc eu pentru ca le dau o semnificatie spirituala.Ei bine una din aceste zile a fost ieri ,lucrurile au curs exact asa cum trebuia ,totul a fost perfect ,iar visul a aparut !

„Eram pe un munte la casa unui maestru terapeut .La un moment dat m-a chemat sa imi arate ce este dincolo de casa .In spatele acelei case impunatoare se deschidea un peisaj de vis ,parca si acum revad acel minunat peisaj.In dreapta se intindeau muntii cu crestele albe de zapada si totusi plini de verdeata .In centru era oceanul de un albastru pur ,cu valuri line ,iar la stanga era o padure de un verde crud .Nu cred ca saracele mele cuvinte pot descrie acel peisaj de vis . La un moment dat pe cer au aparut norisori de zapada .Dupa acesti norisori au aparut „mosi Craciuni” sa nu radeti🙂 ,erau facuti de Dumnezeu si aruncati pe pamant ca sa invete sa zboare .Unii erau mai curajosi , invatau repede si isi luau zborul ,altii era mai domoli si invatau mai greu ,dar tot reuseau si in sfarsit era unul care nu putea sa zboare ,atunci el a chemat in ajutor niste furnicute cu apripi ,gaze ,spiridusi care l-au invatat si l-au ajutat sa zboare .Atunci s-a auzit o voce care mi-a spus :

” Fiecare poate sa zboare dar asta se va intampla atunci cand  va fi timpul  !”

Imagine

Lasă un răspuns

