Zero limite


Este cartea scrisa de Joe Vitale ,carte care a ajuns in calculatorul meu zilele astea .Inca de la inceputul cartii mi-am dat seama ca o iubesc .Imi place la nebunie ideea cu purificarea ,ideea ce sta la baza vindecarilor de amintirile bonlave si nu numai.
Trebuie sa ai ceasca goala ,goluta ca sa poti accepta ideea desprinsa din carte .
Va redau un fragment care la inceput mi s-a parut cam ciudat :
„Pentru a putea solutiona problemele cat mai eficient,
terapeutul trebuie sa fie dispus 100o/o sa isi asume responsabilitatea
de a fi creat situatia problema, asta insemnand ca trebuie
sa fie dispus sa vada ca sursa problemei o reprezinta
gandurile gresite din interiorul sau, nu cele din interiorul
pacientului. Terapeutii par sa nu observe ca atunci cand
exista o problema ei sunt intotdeauna prin preajma!”
Nici prin cap nu mi-a trecut vreodata ca cineva sa isi asume raspunderea pentru faptele altcuiva ,unora le vine greu sa isi asume raspunderea chiar si pentru faptele lor dar pentru ale celorlalti !Si totusi metoda descrisa in care asta ne invata ,sa ne asumam raspunderea .
Cuvintele folosite sunt putine ,dar pentru foarte multe persoane sunt greu de rostit :
TE IUBESC!
IMI PARE RAU !
TE ROG SA MA IERTI !
ITI MULTUMESC !
Sa le rostim in fiecare secunda a vietii nostre si totul in interiorul nostru ca si in exterior se va schimba in bine !

Lasă un răspuns

