Medicamentele mai periculoase decat boala


V-ati gandit vreodata ca ceea ce inghititi pentu a trata ceva va poate dauna mai tare decat boala insusi !? Nici eu .In momentul in care o problema de sanatate s-a agravat ,firesc a venit si solutia -medicamentul .Acum tot firesc era ca eu sa ma simt din ce in ce mai bine .Ei bine ,nu !Eu ma simteam din ce ince mai rau ! Ca sa descopar un urma unor noi analize ca noul medicament imi distrugea incet si sigur organismul .Probabil ca lui nu i s-a spus ca are menirea sa vindece ,nu sa strice,sau o fi vreun aliat al firmelor farmaceutice ,pentru ca apoi am fost nevoita sa tratez ficatul ,stomacul si gatul .Noroc ca mi-am dat seama la timp ca altfel chiar nu mai aveam ce trata .
Asa ca m-am invatat minte ,iar acum evaluez foarte atent efectele adverse vizavi de beneficii .

Lasă un răspuns

