Ganduri de toamna…..


Deja a trecut o luna de toamna si nu stiu de ce am cazut intr-o melancolie blegoasa, cu toate ca simt copilul din mine bucurandu-se de apropierea iernii.Mi-e dor de albul zapezii ce imi da un sentiment de curatenie ,de inocenta,imi place aerul rece care te trezeste din amorteala si totusi aceste ganduri nu reusesc sa ma scoata din amorteala momentului .Poate ca m-am lasat cam mult dusa de val si am devenit ceea ce el a vrut .Daca el ma conduce atunci sigur sunt ceea ce vrea el, iar atunci cand eu conduc sunt ceea ce vreau eu sa fiu.Am libera alegere si starea de constiinta necesara.Uneori ne este lene sa conducem si atunci ne lasam condusi de val dupa care incepem si ne vaitam ca prea dura este viata cu noi ,ca suntem oropsiti de soarta ,ca Dumnezeu are ceva cu noi ,cand de fapt si de drept noi aveam ceva cu noi .Noi ne chinuim singurei ,prin comportamentul si gandurile noastre.Noi ne adoptam personalitatea care zicem ca ne caracterizeaza cel mai bine ,noi suntem invidiosi,orgoliosi,gelosi si tot ce se termina cu -osi,cand am putea fi genorosi ,omenosi,frumosi,iubitori si mult mai toleranti cu toate fiintele din jurul nostru si atunci am ajunge la concluzia ca nimeni chiar nimeni nu este vinovat pentru tot ceea ce ni se intampla ,ci noi si numai noi suntem singurii vinovati !

2 gânduri despre „Ganduri de toamna…..

  1. Hmm…melancolie!
    Acum , in prag de toamnă, cel mai bine ar fi să ne ascultăm gândurile în tăcere şi să ne bucurăm de ele ca de un balsam pus peste sufletul obosit de grijile si zarva cotidiană . Astfel vom descoperi spontan o parte din arta de a savura viaţa , nu prin intensificarea la maximum pâna la epuizare si saturare ci amplificându-ne capacitatea de a simţi si a gândi în tăcere. Odata atenuat tumultul simţurilor , acea parte curată şi luminoasă , care există in fiecare dintre noi , va ieşi spontan la lumină si va pătrunde in gândurile sufletului.
    Indiferent de anotimp, esența ființei tale e senină !
    Deschide-ți ochii inimii, uită-te în jur și apoi în tine. Dumnezeu e peste tot, chiar și într-o simplă emoție de toamnă.
    comentariul lui Daniela !
    blogul IUBIRESILUMINA !!!!

Lasă un răspuns

