Satul plutitor !


Deunazi am gasit pe net o fotografie superba al carei autor este Yann Arthus-Bertrand .Este fotografia unui sat plutitor .
De cum am vazut-o intrebarile au inceput sa imi zumzaie prin cap .Oare oamenii de acolo ce asteapta de la viata ? in nici un caz nu alearga dupa cariere stralucitoare sau dupa averi colosale .Cred ca ei sunt cei mai fericiti oameni !Se trezesc dimineata plini de voie buna si pleaca la munca linistiti.Muncesc doar cat sa isi asigure hrana zilnica ,nu ca sa isi faca casa si sa isi cumpere cea mai tare masina din cartier .Nu cred ca au vreo banca acolo si nici macar bani nu cred ca au .Sunt binecuvantati de Dumnezeu !
Acum stau si ma intreb : oare noua la ce ne trebuiesc toate astea ;case ,masini luxoase,joburi epuizante,rate la banci …am impresia ca in curand o sa ne „scufundam” de atatea „incarcaturi ” ,daca nu cumva am facut-o demult fara sa ne dam seama .
Tare imi vine in minte un citat din Biblie :
„fericiti cei saraci cu duhul ca a lor este imparatia cerurilor !”(Matei 5, 3)

6 gânduri despre „Satul plutitor !

  1. Mă uit şi mă gândesc la ceva. Cam cum ar suna în satul ăla bărfa…
    De exemplu ţaţa Floarea cum i-or zice ţaţei Susana că l-a văzut pe bărbatu’ lu vecină-sa dormind în şanţ beat muci, sau cum or bărfi-o ele pe altă vecină mai … iubăreaţă că s-a ascuns cu poştaşul după căpiţă?😀

    • nu cred ca oamenii aia au descoperit gelozia …deci barbata-su poate merge linistit la vecina Floarea ,nu stiu de ce dar o asezare ca aceea imi da simtamantul de primordial …..cu toate ca sunt sigura ca si ei au regulile lor …

  2. Ştii ce e tare? Partidul lui DD, de numeşte Partidul Poporului Dan Diaconescu. Poate cei ce caută un popor numit Dan Diaconesc să vadă al cui e partidul nu vcaută unde trebuie. În mijlocul mării, ori poate pe la poli😀

Lasă un răspuns

