Filozofia Huna !


Navigand pe net mi-a atras atentia un articol despre filozofia Huna ,care a rezonat destul de bine cu mine.
Huna face parte din învăţăturile originale ale oamenilor de pe un continent care astăzi nu mai există. Tot ce-a rămas din acel pământ sunt vârfurile muntoase a unor insule numite Hawaii. Continentul a dispărut după codificarea învăţăturilor şi răspândirea lor în întreaga lume.
Cel care a readus la lumină această tradiţie este Max Freedom Long – student al psihologiei, fascinat de puterile nativilor din Polinezia. În timpul şederii sale îndelungate în Hawaii, Long a descoperit felul în care băştinaşii transmiteau informaţiile de la o generaţie la alta, decodificând limbajului secret al Huna.
Dupa lecturarea acelui articol am ajuns la concluzia ca :”Lumea mea este doar a mea „si ca fiecare persoana „vede” lumea ei.Chiar daca eu fac parte din lumea ta ,tu ma percepi pe mine dupa regulile lumii tale si nu asa cum sunt eu si atunci eu ma voi comporta asa cum tu te astepti .
Experimentam ceea ce gandim si modelam exteriorul in functie de trairile din interior.Cam astea sunt concluziile pe care eu le-am tras din lecturarea acelui articol .Iar mie mi se par chiar relevante in contextul vietii mele .
Nu va mai retin atentia cu date despre acesta filozofie foarte veche pentru ca netul este plin de articole de acest gen !
Nu imi ramane decat sa va urez o lectura usoara si fiti puri ca picatura apei de izvor ,iar totul in jurul vostru va avea aceasi puritate !

Lasă un răspuns

