Factura noastra cea de toate zilele !


Este dimineata si nu una oarecare ,este dimineata zilei de 14 ,ziua de salariu , o zi unica intr-o luna .Si desigur cea mai stresanta zi a lunii,pentru ca trebuiesc platite facturile ,iar facturile familiei mele nu sunt putine si nici de valoare mica .Insa luna asta am o mare dilema ,facturile au venit incarcate cu majorari pentru ca luna trecuta m-am facut ca am uitat sa le platesc ,asa cum si patronul s-a facut ca a uitat sa ne dea salarii .Deci am zis ca suntem chit ,numai ca eu am luat plasa .Cum sa ii cer patronului majorari de intarziere ,asa cum furnizorii de servicii mi-au cerut mie!??? Stau si ma gandesc ca fraiera unde este dreptatea aici ,pentru ca si eu am muncit o luna de zile fara bani iar acum cand primesc banii din urma nimeni nu imi da dobanda la ei dar toata lumea cere majorari pentru intarzierea platilor !!!!!
In concluzie ,luna asta am lucrat pe pierdere si chiar nu am nici o solutie de recuperare a banilor !!!!!

4 gânduri despre „Factura noastra cea de toate zilele !

    • A….adica amani stresul cu inca doua zile ? si plus ca mai incarca si aia facturile cu inca 2 zile ….eu merg pe principiul „dau si scap „apoi o luna stau asa de linistita ….ai dai clik pe poza?

Lasă un răspuns

