Pisicute jucause


8 gânduri despre „Pisicute jucause

  1. Puspha, căţeluşa mea are obiceiul să şparlească lucruri de prin casă şi să le pitească la ea în căsuţă. Cea mai serioasă pradă a ei a fost căciula de vulpe argintie a maică-mi. Eu i-am spus mereu să şi-o pună sus pe cuier, mama, lasă, nu ajunge până la ea. Eh, Puspha a ajuns, a pitit-o în căsuţă şi-a zmotocit-o bine! Se auzeau nişte mârâituri de-acolo de parcă pusese laba pe ditamai balaurul cu şapte capete!

  2. Îţi dai seama ce s-a bucurat mama când şi-a văzut căciula zmotocită şi niscaiva perişor de vulpiţă prin căsuţa căţeluşei!
    Ei,dar cea mai frumoasă şi mai preţioasă jucărie a Pusphei este o cravată şparlită de la soţul meu. Nu ştiu ce îşi imaginează ea că este: balaur, şarpe, nu ştiu. Se luptă cu ea ca şi cu un balaur, o mârâie, o ia în bot şi aleargă cu ea prin casă ca şi cu o pradă!

Lasă un răspuns

